Sista Kanalettan

Idag avslutades sista kanalettan för i år. Väldigt få starter och väldigt många funktionärer gjorde att man kunde småprata med besökare och andra tävlande. Sånt är oxå viktigt.
Bland annat så var både nya och gamla kurser nere för att kika och träffa likasinnade. De var imponerade av de duktiga hundarna.

Drömma och jag startade i hopploppet. Det var ett fint och följsamt lopp som var felfritt 😝 om man inte räknar med att Drömma gjorde en tjuvstart och jag valde att diska oss och göra om å göra rätt. Men hon sprang fort å jag sprang nästan lika fort så vi hade nog fått en bra tid om vi nollat.

Vi får göra rätt på tävlingen om två veckor!

2 thoughts on “Sista Kanalettan

    1. LindasHundliv Inläggets författare

      😄Tack snälla Åsa! Det kändes bra och trots att jag gjorde en liten miss å en lite större så löste hon det fint! Nästa gång ska jag komma ihåg springskorna oxå 😉

      Svara

Kommentera

