Träningsvärk?!

Vet du? sa M till mig. Jag var på gymmet igår… Men det är så jäkla jobbigt med träningsvärken när man bara lyckas gå dit varannan vecka.😳
-Mmm eller hur, svarar jag. Jag lider av samma problem…
-Ja, fortsätter M, det måste vara ett jäklig exklusivt gym vi har med tanke på vad varje tillfälle kostar!

Usch å tvi vale, inget kul att tänka på. Speciellt inte när man VILL gå till gymmet å träna, men andra nödvändiga saker dyker upp hela tiden. Det är bland annat tandläkartider, övertid på jobbet, kurser att hålla och agilitytävlingar att åka på. Nu verkar jag dessutom ha nåt skit på gång i halsen, huh!

Men nästa vecka, DÅ SKA JAG TRÄNA! Så det så.👊

Kommentera

