Läbbigt?

Ja jo jag vet inte vad jag ska tycka… Är det skrämmande, spännande, jobbigt, eller roligt?

Det har hänt lite saker på jobbet så helt plötsligt står vi som tre frågetecken å ska lösa en hel jäkla massa saker… Nä vi står inte helt själva, lite hjälp och stöttning från Linköpingskontoret får vi, men många nya saker kommer uppstå som behöver lösningar.

Idag skulle jag ut på mina kvalitétsuppdrag, men flera saker dök upp å jag kom aldrig iväg, istället fick jag jobba över och så kommer det nog vara en tid framöver.

De närmare dagarna kommer nog bestå av möten av olika slag. Just. I känner jag mig nöjd med att vara städerska de första fem timmarna per dag, annars skulle nog mitt huvud koka eller sprängas.

En utmaning som heter duga, som är både skrämmande och spännande på samma gång!

Kommentera

