Ny på jobbet

Ny på jobbet fast ändå inte… Jag har ju jobbat i branschen i många år och sju år på den här firman.
Idag har jag gjort saker på jobbet som jag aldrig gjort förut… Kul att få prova på lite nya saker så man kan få utvecklas. Att fixa beställningar har jag gjort förr å prata med personal brukar jag göra, lite kundkontakter brukar jag oxå ha…
MEN att presentera anbud å tillsätta vikarier är inget jag gjort förut. Det gick väl rätt bra båda sakerna å jag håller tummarna för att anbudet antas.
Imorgon ska jag ut till två för mig okända kunder och kolla läget och förhoppningsvis prata med rätt personer.

Wish me luck! ☺️

One thought on “Ny på jobbet

Kommentera

