Jag skulle

Jag skulle gå en längre prommis med hundarna.. Men så blåste det så ini-bängen så jag kände inte för det riktigt. Jag hamnade i soffhörnan å slöglodde på en gammal film, Love acutally… tror t o m jag sett den förr, men det var rätt mysigt att ligga under en varm filt å bara slappa. Drömma gjorde dock sitt bästa för att jag inte skulle soffa till mig helt 😉

Drömmas stora tova bakom örat är iaf ett minne blott, mkt spraybalsam och arbete med kammen, men till slut så vann jag kampen. Jag borde nog tränat på mitt freestyleprogram, men nä jag känner mig lite hängig, det är mkt på jobbet nu och min kropp kämpar för att hålla en förkylning på avstånd.

Senare tog jag tag i att röja på databordet. Halva är gjort, men det tog så lång tid att jag lade ner projektet för den här gången… Huvalingen av saker, det bordet har verkligen fungerat som avlastningsbord!!! Jag hittade dock en present jag fått av min vän, för ett par år sen. Jag blev väldigt glad över att se den 🙂 Den får mig att må bra! Det är en liten, liten bok med citat/tankar som är gjord bara för mig, en kär gåva ❤

Kommentera

