Imponerande

I söndags eftermiddag beställde jag ett par hundträningsbyxor från Fritidsfabriken. Döm av min förvåning att de skickdes från lagret 08:37 på måndagen och redan på tisdagen kunde jag ta på mig dem! Det kan man kalla snabb leverans! Tummen upp för det (Y)

Byxorna är både sköna och snygga, det enda jag kan klanka ner på lite är att benen är vääääldigt smala. Jag har inte värst tjocka ben, men ena benet är lite tjockare och då känner jag att sömmen faktiskt går emot benet. Men jag gissar att stretchen i tyget ändrar sig lite efter använding och att jag då inte kommer känna nåt. Eller, jag hoppas att det är så. 😉

IMG_2338.JPG

Kommentera

