Jag har försummat min blogg…

Det var länge sen jag skrev här, så länge sen att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om nu. Det har hänt så mkt i mitt liv på senare tid, men samtidigt är allt som tidigare.Jag jobbar kvar på samma företag, men har delvis fått andra arbetsuppgifter samtidigt som jag fått ytterligare nya och spännande uppdrag att jobba med. Det är inget jag har valt eller sökt själv (jo, det är sant, jag har valt att tacka ja). Jag har blivit erbjuden uppdragen eller oxå har de lixom växt fram (eller landat i mitt knä, beroende på hur man ser det). På SJU veckor har jag utvecklats på så många olika plan att jag knappt kan tänka på det. Är det verkligen bara sju veckor sen?! Jag har fått en helt annan erfarenhet och inblick redan och det känns jättebra. Det är en förståelse för olika saker som man nog inte riktigt kan tänka sig in i förrän man är där själv. Visst känner man sig stressad emellanåt och otillräcklig, men samtidigt har jag himla roligt på jobbet och det känns både bra och viktigt.

Det ena brukar ge det andra, säger man va? Och det har det gjort även här. Nu har plötsligt mitt skapande och min fantasi satt igång igen och jag får massor av kreavtiva idéer. För någon vecka sen gjorde jag blomsterarrangemang på löpande band och kände mig så glad över dem. Så här blev de!

Kommentera

