Jag fick ett mejl från wordpress

Tänk så jäkla snabbt man glömmer… nästan lite läskigt…

Idag fick jag ett mejl (tror jag det var?!) från wordpress.com som summerade mitt bloggande under 2014. Inte för att jag tycker jag varit någon direkt hängiven bloggerska, men några inlägg har jag fixat till ändå… Fick upp mitt mest lästa inlägg och det hade jag helt glömt bort… Ett riktigt roligt inlägg om Drömma å hennes åtrå efter cheezedoodles heartz… Smarthund eller knashund om man är nyfiken eller bara vill friska upp minnet.

När jag började blogga på wordpress tror jag det mest handlade om min egen träning och viktnedgång och om olika maträtter och recept. Det var det som var viktigt i mitt liv just då… Det är fortfarande viktigt, men nu har Lindas Hundliv börjat hitta tillbaka och jag tycker det är riktigt roligt att träna hund. Året har ju bjudit på mindre roliga saker när det gäller hundarna, vi har varit deppiga, gråtit floder, men fått lite kraft och börjat klättra upp igen. Tack alla som stöttat och orkat lyssna när jag beklagat mig om Drömmas epilepsi (som inte är utredd, men diagnostiserad som obestämbara kramper eller nåt åt det hållet). Drömma verkar må bra och har blivit snäppet galnare sen vi började med medicinen, det krävs en del av oss som ägare, men det är det värt. Huvudsaken är att hon mår bra. Jag hoppas och tror att jag ska våga köra lite agility igen, men det känns liksom inte så viktigt längre. Vi har istället fokuserat på freestyle under hösten och hittat både träningsgäng och ett program att träna på. I maj blir det debut, tror jag, om jag törs…

2 thoughts on “Jag fick ett mejl från wordpress

  1. Agneta

    Åh, vad kul med summering av bloggen. Sånt får inte jag från blogg.se…:(
    Freestyledebut på rasträffen? Åh…..jag som inte vet hur det blir med den för mig i år….eller nästa år menar jag ju..;-)

    Svara

Kommentera

