Var blev våren av?

Ja vad hände med det fina vårvädret? Blev det aprilväder i mars?
Idag är det snö och snöblandat regn och allt är grått å blött å plaskigt.
Märkligt att det varje år kommer bakslag och lika märkligt är det att sportlovet (v 8) är snöfattigt, vi har snö före och efter, men sällan just v 8…

Igår gick jag min första promenad på en vecka eftersom jag varit sjuk. Jag riktigt njöt av solen och att våren var i antågande. Jag planerade att snart kunna cykla till jobbet, att jag skulle montera på springern på cykeln så hundarna (framförallt knubbfian Drömma) skulle kunna motioneras på ett bra och säkert sätt, men ja, det får väl vänta lite…

Kommentera

