Peter Och Bruno Live på China

Ja så hette föreställningen vi var på. Herregud vilken föreställning, helt underbar! Jag fattar inte hur de gör, men de lyckas göra föreställningen både familjär, humoristisk, proffsig och bara helt så där döbra!

Vi fick bra platser, dock hade jag en liiite för lång man framför mig, men det gick bra. Efter pausen bytte jag å maken plats å då fick jag perfekt sikt! Första akten drog igång å det med råge. Peter och Bruno kom in å levererade till 150%, full fart på första låten, men sen var det lite lugnare, familjär och vad ska man kalla det? Avslappnad attityd? Det kändes som man chillade med grabbarna å att ha jeans och t-shirt är verkligen inget hinder på deras spelningar för det är just vad deras scenkläder består av. Humoristiska grabbar, genuina och med fötterna på jorden.

Efter paus och toaköande så drog det igång och det med råge, jäklar vilket ös å vilka killar. Inte nog med att de sjunger som gudar, de ser ut som gudar också och väljer låter som verkligen rockar! I want it all, Here I go again, Radio GaGa, ja you name it. Å publiken fick inte ligga på latsidan. Vi fick sjunga med både här och där. Bland annat härmas med Day-o daaaay-o, å händerna i luften till Radio GaGa mm.

Kommentera

