Igår fyllde jag år

Igår fyllde jag år och det firade jag med att umgås med delar av träningsgänget. Vi gick en fin promenad utmed Götakanal. Det var soligt och härligt väder och alldeles lagom att kunna gå och småprata utmed vattnet.

Efter fika och massor av analyseringsprat vid Vänneberga bro, samlade vi till slut ihop oss och åkte till klubben för lite agilityträning. Det började hagla när vi byggde den korta banan, men sen blev det fint igen. Drömma var asduktig och snabb som vinden. Älskar att köra med henne, men ibland sliter man sitt hår för man fattar inte vad man gör för fel… Rätt vad det var sprang hon nämligen på ovan sidan av tunneln fastän jag stod nedanför med kroppen vänd neråt och ropade och viftade för glatta livet. Nåja, några lyckade skicka genom tunneln fick vi till fint, utan att de blev så vida att hon sprang in i slalomet som stod där..

Vi tränade även gungan å den träningen gick super, hon visar ingen rädsla för den nu utan väger över fint å stannar till… Å så passade vi på att träna vi lite freestyle också, vi ska ju faktiskt tävla både freestyle och HtM snart och programmen är fortfarande inte intränade och inlyssnade, men det blir säkert superbra 😉

Maken messade och hade spelat färdigt sin golftävling, jag svischade och hämtade honom å så drog vi till sommarstugan och startade grillen. Idag skulle nämligen inte gästerna få tårta utan de skulle få korv med bröd och kaffe och kaka. Verkade vara uppskattat fastän det inte var tårta och fina presenter fick jag också!

2 thoughts on “Igår fyllde jag år

Kommentera

