Vårruset 2015

Iår gick inte mina planer med Vårruset som beräknat! Jag var så jäkla pepp förra året så i år skulle jag träna smart inför vårruset. Redan i januari laddade jag ner en träningsapp, för att komma igång lagom. 

Sen hände det ena med det andra. Det var jobba mycket, influensa å annat som satte käppar i hjulet för min träning.

Ont i benet har jag fått å det är nog beroende på utebliven träning… Jag velade fram å tillbaka om vårruset. Hade nästan bestämt mig för att inte starta, mest pga av att jag skulle vara rädd om benet. Men så ringer Eva och typ ”övertalar” mig… Fast det var inte så svårt, jag tycker sånt här är kul å blir taggad å pepp på att träna.

Benet gjorde ont, knäna blev stumma å jag gick i spöregn, men tänk, det var rätt kul ändå!

Till nästa år SKA jag träna så jag kan springa! Det är iaf min förhoppning!

Kommentera

