Fullspäckad dag blev oväntat fri

Planeringen för denna lördag var:

Agilitytävling för mig, golfträning för maken å sen firande av brorsdottern som fyllt två år! 

Agilitytävlingen blev inställd pga ihållande regn och därmed skaderisk å både hund och förare. Alltså fick jag och hundarna en lugn morgon i stugan. Makens golf blev av trots regn. 

Det kom ett sms om nedsatt hälsa hos födelsedagsbarnet och eftersom jag ska på två dagars kurs i Stockholm i veckan så vågar jag inte riskera att bli smittad, därmed fick vi ytterligare timmar till godo.

Det regniga vädret gjorde att vi som så många andra passade på att shoppa. 50% rabatt men dyrt blev det ändå, men nu kommer vi sitta skönt i nya paviljongen! 👍🏻  

2 thoughts on “Fullspäckad dag blev oväntat fri

  1. Agneta

    Tittat på liknande till vår altan!! (Eller i alla fall konstrotting) Jag har hört att det ska vara så lättskött och jag ser fram mot att bara spola av dom med högtryckstvätten efter pollen anfallen. Fast vi har ju inte handlat än…..Martin vet nog inte ens om att vi ska handla?…..;-)
    Men vart förvarar man de stora dynorna?? Vi har ju inte våra möbler under tak..

    Svara

Kommentera

