2-dagars utbildning 

Idag åkte jag tåg till kungliga huvudstaden för att utbilda mig å försöka bli lite klokare. Med en taxi kom jag fram säkert å i tid, t o m tåget gick helt prickfritt!

I över ett halvår har jag ingått i ett intern revisions team, men först nu har jag fått till det med en utbildning. Hjärnan har fått jobba rejält kan jag säga.   

Efter kursen hittade jag lätt till hotellet👍🏻. Jag bodde här i november så jag kände ju igen mig lite.

Men middag får jag tyvärr äta själv. Hur stora är oddsen? Att av tio stycken, avvek 2, 6 st är stockholmare å den sista som faktiskt ska bo över har kompisar som hon ska träffa.Träligt, att äta själv, men det är ju bara en kväll som tur är.

Kommentera

