Det där med att ta tag i saker…

Ett av mina mest lästa inlägg är: Dags att återta mitt liv. 

Det skrev jag ganska exakt ett år sen… Ja typ… Jag hade väl haft lite uppehåll med träningen (mest för att tiden inte räckte till för hundträning och hålla agilitykurs å jobba heltid, plus att man är mamma till två tonåringar med allt vad det innebär.) Jag gillar ju att träna på gym, men hur jag än försökte att komma igång, har jag fortfarande inte riktigt hitta mån bra runtin som passar in nu. Det har varit mkt övertid å allt vad det innebär med ny tjänst å sjukskriven chef. 

Allt har nu börjat ordna upp sig och jag hoppas verkligen jag hittar den där rutinen nu igen. De senaste gångerna jag försökt att komma igång, har jag råkat ut för influensa, pollenallergi å annat som gjort mig så trött. Blev dessutom lite deppig när jag förberett mig och laddat hem en app med träningsplan för att komma i god form till vårruset, men då blev det käppar i hjulet med influensan å sen började benet å knät bråka. Jag har fortfarande inte fått bukt med det onda knät så det tar emot lite med träningen, men man kan ju träna, massa andra saker än knät/benet.

Om jag försöker ta tag i mitt liv igen så kanske jag kommer en bit på väg iaf. Jag får försöka skynda långsamt.

Kommentera

