Semester, men inte utvilad 

Nu väntar semester i två dagar, men jag lär väl inte vara utvilad när helgen är slut. Nä snarare tvärtom. Musikfestival i dagarna tre och efter att blivit lagom mör så ska jag givetvis utsätta mig för lite till å åka till Linköping och titta på finalerna på AgilitySM. Typiskt nog krockar det med Bråvalla festivalen, men ibland får man både offra och kompromissa! 

Idag var vi på Bråvalla och löste in biljetterna, det var redan skapligt mkt folk och rätt så lerigt. Att försöka gå på festival utan stövlar är helt uteslutet. Hoppas kroppen och huvudet orkar med festivallivet, men nån camping blir det inte! Nä jag sover hemma i min egen säng.  

  

Kommentera

