Tre dagar på Bråvalla

Möjligen något äldre, men inte bang på att rocka loss… Vi slog till med tre dagar på Bråvalla festivalen, men det där med camping låter vi de unga festprissarna ha för sig själva. Någon måtta får det vara.😝

Torsdagen var lugn å behaglig eller inte… Världens ös med bl a A day to remember, AronChupa och Maskinen!  Kvällen avslutades med Steve Aoki…   

Dag två började vid 14:30 med Somekindawonderful, nytt för mig, men riktigt bra! Vi flanerade runt lite å lyssnade på allt möjligt i väntan på besked från dottern som hade uppkörning, som hon klarade 👍🏻👊🏻😃 Grattis till det Becca. Premiärturen tog hon redan hem från uppkörningen.  

Familjefoto 😉  Kvällen avslutades på bästa sätt med Ola Salo, Winnerbäck, Faith no more å givetvis, den man inte fick missa. Robbie Williams! 👍🏻

 Dag nr tre å jag börjar bli lite mör. Var hur trött som helst, när jag vaknade lördag-lunch. Zara Larsson missade vi, men kom lagom till Norlie & KKV. 

Även den här dagen fick jag höra lite för mig nya artister som jag tyckte var riktigt bra. Jag har en del ”nykomlingar” att lyssna igenom  i sommar! 🎶 All time Low, Katzenjammer och Say Lou Lou är några av mina nya favoriter. Även Nause och AronChupa gillade jag!  Hela festivalen avslutades med Calvin Harris! Nu började jag bli riktigt trött efter tre dagars festande, men det var rätt bra och ljusshowen var mäktig med sitt stilfulla avslut.  

Tack för i år Bråvalla! 

Vi cyklade hemåt i soluppgången till tonerna av fågelsång, en stor, men vacker kontrast till festivalen.

2 thoughts on “Tre dagar på Bråvalla

Kommentera

