Regn å agility

Sen semestern började har jag tränat agility hemma, korta, korta pass varje dag. Började känna att man skulle haft lite mer hinder och mer banträning å vips så fick jag meddelande med frågan om någon ville träna agility på klubben! 

Sagt å gjort, jag packade in hundarna å träningssakerna i bilen och for iväg! Halvvägs till klubben började det dugga☔️ men vad fasen, det går ju att byta till torra kläder när man tränat färdigt!

Ett flertal klubbkompisar var redan på plats å hade tränat lite innan. Jag och Drömma tränade lite balansbom och gunga idag å whiiii, så duktig hon var. Det kändes väldigt lovande inför framtiden.😃 Det började bli dags att bygga bana å vi tog följande Mange-bana.   

Jag var lite otydlig med Drömma i början, men när jag väl skärpte till mig tog hon banan jättefint👍🏻 Hade vädret varit bättre hade jag tagit paus å kört banan flera gånger å provat lite annan handling, men det får bli en annan gång!

Väl hemma behövde både mina kläder å träningsväskan hängas på tork. Det fanns lite allt möjligt i den upptäckte jag… En hel ”bra att ha saker” å dessutom förklarar det varför jag haft så svårt att hitta mina klickers hemma. 😂   

Kommentera

