Hundmys i Linkan

Idag var jag inbjuden till Hundmys i Linköping.  Jag fick lite prestationsångest, men valde att vinna det rejset och packade in mig å hundar å begav mig till grannstaden. Ganska precis i tid dök jag upp på den något ”in-regnade” agilityplanen, där det klafsade en hel del när man gick.😝 ☔️💦

 Vi var fyra stycken som byggde bana. En klass 2:a från Kalmars Guldagility. När vi har klara droppade 5-6 stycken till in. Det har en fartig å kul 2:a som passade mig och Drömma perfekt. Men kanske inte första ggn när Drömma helt plötsligt bestämde sig för att självbelönande var en bra sak att göra bellan hindren 6 och 7?!  

 Vi gjorde ett nytt försök senare å det kändes jättebra. En bana som i min värld var rätt lätt å jag fick chansen att känna mig duktig! 😉

Träningen gick bra å vi passade på att fika å prata lite innan jag tog en promenad med hundarna och åkte hem.

Det var så tyst å lugnt i stugan hela kvällen så hundarna var nog nöjda med sin träning❤️ 

 

Kommentera

