Tripp, tripp

Imorgon är det dags för agilitytävling igen. Den här lördagen är det en dubblerad tävling i Fliseryd! Två hopplopp och två agilitylopp. Jag kommer bli så berest genom Sverige☺️. 

Samåkning med klubbkompisen, men jag är så oförberedd. På gott eller ont? Förr blev jag nervös å fick hjärtklappning bara av att PM:et kom ut😳. Den här gången började jag planera packning sent på kvällen eller planera förresten. Jag har lagt fram vaccinationskort å tävlingsbok, springskor, springkläder,  extra strumpor och ställt fram grejer till morgonens frukost. Kommer jag bara ihåg hunden så löser sig säkert resten om jag skulle glömt nåt! Klockan 05:30 blir jag upphämtad å maken han är glad han får ”låna” sin bil hela helgen.😎  

Kommentera

