Nya skor…

Länge nu har jag gått å suktat efter ett par Dr Martens, men varit för snål/tyckt det inte var min stil/att jag var för gammal för att ha dem osv… 

Vi var i en Dr Martens butik i Paris, å herregud så mkt det fanns. Jag höll nästan på att köpa ett par då, men mkt pengar i fråga och en viss osäkerhet gjorde att jag struntade i det. Men det var nog bara bra, för mindre än en vecka senare hittade jag dem till superpris här hemma i Sverige👍

Det måste vara ett tecken tänkte jag och slog till, de blodigare och nättare kopiorna jag köpte förra året uppfyllde inte riktigt mina önskningar… 

Nu har jag börjat gå in dem å ett litet skav på hälen har jag redan lyckats få, men det var väntat så ett par compeed står på inköpslistan, tills dess får väl vanliga plåster duga.

 

Kommentera

