Juldagen

Snön lyser med sin frånvaro. Det blev jul ändå, men den där mysiga julkänslan dök aldrig upp… Och trots att jag planerade i så god tid så hann jag inte pyssla så som jag hoppats på.

Julafton blev lugn och harmonisk med närmaste familjen. På kvällen var dottern med sambo här och spelade spel. För första gången i historien så körde vi julklappsspelet och jag tror det var omtyckt. Undrar om någon högre makt hade lagt näsan i blöt? Jag spelade nämligen till mig en sportflaska och två leksaker😂 Något säger mig att jag borde lägga mer tid på både träning å leka (ha extra roligt) under 2016! 

 Juldagen var utan förpliktelser. Sovmorgo n och brunch framför Nyhetsmorgon, innan det blev lite målande i nya målarboken för vuxna medan maken fixade disken. Sen blev det dags för en skogstur. Inez var full med bus och energi medan Drömma som löper, tyckte det var lite småjobbigt å mest drog fötterna efter sig eller tyckte jag skulle bjuda på godis 😝 

Juldagen 2015

Kommentera

