Min bild kom 2:a

Så himla roligt😃

  
Jag fotar å instagrammar en hel del. Idag fick jag mig väl en väldans trevlig överraskning, min bild hade blivit utvald och vi fick andra priset i fototävlingen som anordnades via instagram under Norrköping Light Festival!

 Imorgon ska jag hämta vinsten, men jag vet redan nu att den är jättefin!  

Jag är så himla glad och stolt över att de valde en bild som jag har tagit, en vanlig amatör som gillar foton och bilder, en amatör som fotat sina hundar på en aktiveringstur på stan. Och nej, det är inte en av mina bästa bilder, men jag gillar motivet 😉

 
   
 

Kommentera

