Di kan di små liven

Ja ibland så händer det. Det där oväntade… Som när vi fick möte i trapphuset å hundarna inte se ett ljud… Eller när vi mötte ”dörr-grannen” å började prata å hundarna står alldeles tysta å väntar👍🏻

Idag skötte de sig så fint, mina tjejer. Först mötena i trapphuset jag skrev om å så sen när de fick springa lösa på promenaden så kom de fint på min inkallningssignal och gick fint bredvid mig vid möten, både joggare å cyklister kunde passera utan att hundarna ens tittade åt deras håll! Tur att jag hade preppat fickan med godis så jag kunde belöna deras fina beteende👍🏻

Jo jag blev faktiskt lite stolt då, stolt över vad jag lärt dem… Mina duktiga vovvar ❤️ 

 

Kommentera

