Kontrast till gårdagen 

Det blev kontraster till gårdagen…

Då ljuvlig eftermiddag i ett område i närheten, mellisväskan var med och solen sken. Hundarna var glada och busade och dessutom fick vi med oss flera  vackra bilder hem… 

Idag var jag inte lika entusiastisk utan nöjde mig med att gå på Himpafältet så hundarna kunde springa lite… Det har snöat och förstås blev det kramsnö som brukar fastna i pälsen… Som tur var fastnade det inte så mkt. Jag försökte ta några busiga snöbilder… Det gick så för faktiskt… Jag gav upp rätt fort. Resultatet ser ni här😂
   MEN jag fick med mig rastade och nöjda hundar båda dagarna.👍🏻

One thought on “Kontrast till gårdagen 

Kommentera

