Loppisfynd

Det går lite i perioder… Ja mitt intresse för loppisar å secondhand. Förra svängen kollade vi köksbord, men hittade inte riktigt vad vi sökte… Det gamla bordet fick följa med i flytten.. En dag gick jag bara till loppisen efter jobbet å strosade bland böckerna, där brukar jag inte ta mig tid att vara.

Nu har jag fått för mig att jag skulle ha en pinnsoffa i köket, men kunde tänka mig lite olika typer av soffa. Oftast är det jag som äter min frukost i köket å inget mer. Alltså borde vi inte behöva ett bord å fyra stolar. Tanken var att hitta en mindre soffa å ett litet högre soffbord, lagom för min frukosttallrik…

Jag hittade en mindre pinnsoffa som fick följa med hem. Den ska bli vit. Få ett nytt tyg, mönstrat eller diskret enfärgat, jag har inte bestämt mig än… Å så ett gäng kuddar att luta sig mot. Tror det kan bli riktigt bra när jag hittar ett passande bord oxå. 👍🏻 

 

Kommentera

