Gym å sjukgymnastik 

Jag kämpar på med mina dagliga hemma-träning med övningar från sjukgymnasten.  Vissa dagar är tuffare än andra… På olika sätt😝 

 Vid senaste besöket tejpade vi knät för att avlasta å se om värken släpper. 

Jag har börjat på gymmet igen, efter ett långt uppehåll… Jag har saknat det, och äntligen börjar det bli en vana igen. 👍🏻

Där har vi adderat benpress och ”tå-tipp” till min övriga sjukgymnastik. 

Vid senaste besöket provade jag ett kort och lätt pass med roddmaskinen och det gick över förväntan, tjohoo!💪🏻

  

Kommentera

