Freestylekurs

I torsdags började Drömma å jag på freestylekurs, en tävlingsinriktad. Vi har ju ett program, men har aldrig tävlat. Min tanke med kursen är att jobba med detaljer och att slipa till programmet för att bli säkrare på planen. Evt är det för mkt htm i programmet så jag kanske måste tänka om lite… Vi får se…

Egentligen är kursen full, men jag är med som lyssnare å hoppar in om någon är borta. 

Första tillfället var jag lite oförberedd på att jag skulle hoppa in, men det gick bra ändå. Trots lång träningsvila, dåligt förberedd matte och ny miljö och bara nya individer så skötte sig Drömma alla tiders👍🏻 Sen blev hon så trött så trött!

 

Kommentera

