En bra påskledighet

Det här var i mitt tycke en bra ledighet… Ska man hitta nåt å gnälla på så skulle väl solen värmt oss lite mer.

Helgen har varit så där lugn å skön som man önskar att alla helger vore, så där att man inte går sysslolös, men ändå lugn å utan direkt tidspress.

Agilityträning med båda tjejerna. Inez kräver mer av mig än Drömma gör. Slarvar jag hoppar Inez rakt fram, förbi mig, medan Drömma chansar å tar mina slarviga signaler bättre.   

Kaffe på trappen är ett måste när solen lyser å jag är på landet!  

Härliga blåsippor i olika vackra nyanser! Naturen är underbar nu även om det kliar i näsan å svider i ögonen… 

Kommentera

