Tappad träning 

Jag fattar inte att det blir så här, från en dag till en annan.Träningen faller bort.

I en månads tid har jag dagligen kört hemmaträning med sjukgymnastiken, jag började på gymmet å allt kändes bra, en lagom nivå på två ggr/vecka.

Helt plötsligt faller allt ur och nu har jag inte varit på gymmet å inte ens gjort min hemmaträning😱 

Och eftersom jag kände mig stark och frisk cyklade jag till jobbet, å blev lite tävlingsinriktad, kände av knät och försökte ta det lite lugnare… Givetvis fortfarande på tredje dagen efter så gör det ont. Imorse blev det tejpat knä, men det vill man ju helst inte ha när det är sol och varmt och shortsväder.

Min plan är gym på onsdag och att jag gör hemmaövningarna ordentligt fram till dess!

2 thoughts on “Tappad träning 

  1. semestersol

    Du kommer snart tillbaka ska du se, men visst är det konstigt att man prioriterar bort sig själv utan att tänka på det ens? Hoppas knäet blir bra snart!

    Svara

Kommentera

