Glömde fota

Jag som brukar fota i tid och otid, glömde att fota idag.

Dottern och jag hade picnic, inget foto.

Maken sprang grabbhalvan, inget foto.

Hundarna fick en härlig kvällspromenad, inget foto.

Jag har alltså inte gjort nåt, finns det inte på bild så har det inte hänt😉 

MEN jag har fotat en blommande hägg, alltså har jag SETT nåt iaf😝

One thought on “Glömde fota

  1. semestersol

    Haha! Så där brukar jag faktiskt känna! Nu när vi var i Paris, så fick man inte fota inne på Moulin Rouge och det känns som att jag missat nåt..:( Kanske blir det så när man är van att blogga? Jasså häggen blommar hos er? Inte riktigt där än, men snart är vi ikapp!

    Svara

Kommentera

