2 x vinst

I lördags var der dags för tävling igen. Jag hade knappt pratat om att jag skulle tävla och hade inga direkta krav på några resultat.


Agilityloppet gick först. Efter förra helgens rusande och ofokus valde jag att utnyttja framhoppningsbanan lite. Det visade sig vara ett lyckat drag. Drömma var superpepp på att köra å hade fint fokus. Två ggr svävade hon ut, men vi lyckades rädda upp situationen. Banan var 146 m lång och av nån anledning h orkade jag knappt springa. Efter målgången var jag tvungen att sätta mig ner. Vi kom i mål med noll fel och den snabbaste tiden, (trots min trytande ork) så vi hamnade högst upp på prispallen och tog vår första och den mkt efterlängtade agilitypinnen👍🏻 Det var bara två nollade ekipage och den andra nollan kneps av klubbkompisen som fick sin första pinne! Sörping äger👊🏻

Hopploppet kändes kortare, men jag vet inte hur lång banan var. Vi var först ut å det gick som på räls, nästan som att skära i varmt smör😉 Jag var nöjd med det nollade loppet och det visade sig att vi hade snabbaste tiden även där! Högst upp på pallen igen, det går bra nu😎

4 thoughts on “2 x vinst

Kommentera

