Spontan dag all over

Jag är inte känd för att vara spontan, jag gillar besked och kontroll, planerade saker.

Men idag var jag verkligen spontan! Den tänkta agilityträningen blev inte av, jag fikade med en kär kompis istället… Våra vägar skildes och jag kom på att jag skulle vara ensam hemma. Middag för en alltså… Inget kul, jag sprang in på Sushi Yama och köpte med mig lite hem. Tog hundarna och åkte till landet någon timme. På vägen hem till stan fick jag infallet att åka förbi den närliggande brukshundklubben och se på fasen, agilityplanen var tom och en bana stod uppställd, bara att köra alltså👍 Agilityskorna och hundgodis låg fortfarande kvar i bilen en helgens tävling. Perfekt!


Drömma fick springa några varv å satte slalom fin, fint och de flesta kontaktfält. Åh jag gjorde helt spontant jackos oxå, hade inte ens tanken på nåt annat vid det hindret 😃 Whihuu! Det tar sig, men nu börjar det bli allvar och vi har inte råd med tveksamma KF så nu måste det tränas. Imorgon är det dags igen😊

Kommentera

