Mall of Scandinavia 

I lördags var det dags att ge döttrarna presenten jag lovat. Vi skulle ha en heldag i Mall of Sandinavia, med mat, fika, shopping och nostress… Bara mys❤️

Vi började dagen med att gå och äta frukost, sen letades och provades kläder, vändes å vreds på olika inredningsdetaljer, suktades efter choklad. Efter ett par timmar var det lunchdags och vi valde en mysig italiensk resturang… Med detaljer som fågelburar (med låtsasfåglar) i taket och vackra växter.

Det fanns mkt gott att välja på, jag tog en supergod ravioli!🙂

Gallerian är verkligen snyggt utformad och det finns fräscha toaletter och många sittplatser, oftast försedda med ladduttag för mobilerna!

Nåt annat som var snyggt var den här lampan! Vertigo heter den och passar inte alls i mitt hem av olika anledningar, men jag gillade den skarpt!

Efter ännu fler timmar av strosande började vi bli trötta och ömma i benen. Vi satt oss på en resturang den sista timmen innan tåget skulle gå och unnade oss varsitt glas rosé. Det kändes lyxigt! 

Det var en lyckad dag, som jag faktiskt kan tänka mig att göra om🙂

Kommentera

