Nya gardiner

Det är länge sen, mer än en månad… Jag var på stan och köpte nya gardiner. De var lite dyra, men jag tyckte jag kunde kosta på mig det, särskilt eftersom de färgmässigt verkade passa in så bra. 

Maken råkade haverera min gardinstång (eller snarare väggfästet) fråga mig inte hur😳 så gardinuppsättningen drog ut på tiden. Men så härom dagen så putsade jag fönster och fräschade upp lite hemma. 

Jag blev sååå nöjd med färgen och utseendet på nya gardinerna, vardagsrummet känns ännu mjukare och lugnare nu. Nästan bara naturfärger och naturmaterial. Nu ska jag bara hitta nån bra ersättning för fönsterlampan, den som står där nu blir inte riktigt bra. Den krockar lixom lite med blommorna…

One thought on “Nya gardiner

Kommentera

