Fredagsmys-fys

Jag återupptog en gammal vana, en väldigt trevlig gammal vana! I min förra gymperiod gick jag ofta till gymmet på fredagar… Fredagsmys alltså😍 Ett enligt mig då förstås… Oftast slutar jag något tidigare fredagar, inte mkt men lite tidigare och det gör mycket för välmåendet!  Dels får jag mer tid på gymmet å dels är det inte värst mkt trängsel den tiden, om nu inte du skvallrar om tipset förstås😉

Passet kändes bra, körde lite olika maskiner, vissa ökades vikten några behöll samma, andra blev lättare vikter men fler repetitioner.

På vägen hem åkte jag förbi den Italienska matmarknaden och köpte en pizzaslice, väääääldigt god😍

Kommentera

