Vips

Vips så hade den här helgen försvunnit i ett nafs… Fredagen började som vanligt med jobb och avrundades med en sväng på gymmet! Det var tungt och som tur var plockade maken upp mig så jag slapp cykla hem. En snabbtur till affären å sem hem å hämta hundar för att åka till landet🙂

Lördagmorgon stod klockan på ringning, maken skulle spela golf. Jag tog en tur med hundarna innan det blev en tripp till Sharpman som så lägligt hade rea👍🏻 Jag fyndade ett par supersköna shorts som jag letat efter i över ett år nu, att det var 70% rabatt gjorde mig inte ett dugg😝 Dottern hittade bl a en supersnygg tävlingskavaj som ska invigas redan om någon vecka eller två!

Men anledning till att vi åkte til Sharpman var att Drömma och jag vunnit ett presentkort på en agilitytävling, så hon fick sitt pris som hon älskade från första sekund!

Vi hann även en snabbsväng till LBK och säga hej till klubbkompisarna som tävlade agility innan det var dags att äta nåt och byta om inför svärfars 70-årskalas.

Efter en fullspäckad lördag blev det en riktig slapparsöndag. På eftermiddagen åkte vi till köpcentret för att köpa skor, jag kom därifrån med yogakläder😂 

Efter lite pyssel hemma är helgen helt slut på riktigt och jobbarkläderna har lagts fram inför morgondagen!

Vad har ni roat er med i helgen?

Kommentera

