Jag trodde det var kört

Idag trodde jag Drömma bröt benet!😱 

Fy fasen vad jag blev rädd… Drömma slog i frambenet i ett agilityhinder, skrek till och sprang ynkligt iväg, pipandes, på tre ben, tassen typ bara hängde å dinglade…

Jag tog henne i famnen, hon ville inte ens ha godis… Kände på benet utan Drömma visade någon direkt reaktion… Jag kopplade henne och började gå runt med henne. Hon haltade lite, men det såg bättre och bättre ut för varje meter vi gick. Det verkade vara ungefär som när man själv sparkat stortån i en tröskel, jäklar vad ont det gör när man hoppar runt å försöker undvika att skrika rätt ut!

Efter en ganska kort stund slutade hon halta och jag vågade mig på att träna. Det som började så otäckt slutade i glädje och med en nöjd känsla. En lyckad träning trots allt🙂

2 thoughts on “Jag trodde det var kört

Kommentera

