Lite energi 

I ett par veckors tid har jag verkligen försökt att inte boka in för mkt, men det är så svårt. Det är gamla kompisar man gärna vill träffa, födelsedagsbarn att fira, hundar som ska promeneras och helst tränas, vardagssysslor som ska göras…

Jag har haft lite energi kvar för hemmet och under nästan en hel vecka fixade jag kvällsmaten, för att jag ville och orkade, annars gör maken det så att jag kan ladda och orka umgås med resten av familjen under och efter middagen.

Energin har gått lite upp och ner och kroppen har haft dagar med rejäl värk. I lördags var vi på bio och sen ute på resturang och fick riktigt fin service. Något jag sett framemot och som gav mig måbra-feeling.

Idag har jag hunnit med så mkt och ändå kunnat vila och ta det lugnt👍🏻 

Slappmorgon framför tv:n

Nya skor är inköpta

Plöjt några seriesvsnitt

Hundarna har fått långpromenad

Några orkidéer och krukväxten har blivit omplanterade, vi har småhandlat och lägenheten är dammsugad. 

Nästa vecka blev lite för mycket bokad, men det är iaf bra trevliga saker som jag själv vill… ja förutom tvättstugan då😋

Kommentera

