Fika å lite till

Jobbade å fikade med kompisen… längesen sist, synd att det dröjer så länge mellan gångerna. Vi provade ett nytt fik idag, Lottas konditori. Oj oj vad mkt gott det fanns, nästan så det blev svårt att välja. Nåväl, jag var hungrig så jag tog surdegsbröd med ost och skinka, såå gott👍🏻 Jag har spanat in ett lämpligt bakverk att prova nästa gång, för fler tillfällen lär det bli här!

När vi skiljts åt och jag cyklade hemåt, kände jag mig upprymd och fylld av energi. Maken å jag veckohandlade och efter att ha ätit maten å sett ett serieavsnitt var jag trött… trodde klockan var långt över nio, fast i själva verket skulle den just slå åtta… Jag hängde kvar i soffan någon timme innan jag kröp ner i sängen… Den nyvunna energin räckte inte länge… 

Kommentera

