Lilla Lövstasvängen

Long time no see

Jag har flera kära vänner, men ibland är det så himla svårt att få till det här med att ses. Idag hade jag dock lyckats med en vän som känns lite som en syster, eller en bit av mig (fast mkt, mkt smartare och klokare), eller kanske t o m en mentor! Vi diskuterar ofta hund, hundträning och sånt, men även andra saker i livets olika skeenden. 

Det var länge sen jag tog Lövstarundan, idag var ingen av oss helt fit for fight, istället så vi strosade lilla Lövstasvängen och pratade om allt möjligt, vi passade på att fika på muren. Hundarna lekte som tokar så löven yrde😍 

När det var dags att skiljas efter att två timmar hade gått, insåg jag att jag inte lyckats ta ett enda höstigt foto under promenaden.

Kommentera

