Man gör vad man kan

Mmm så är det. Man gör vad man kan till nyåret för att skydda/underlätta för hundarna. Det finns ju olika preparat att ta till och så motion och aktivering såklart. Så mkt motion kan jag nog inte skryta med denna vecka eftersom jag haft fullt sjå med att tänka på olika saker som kommer påverka mitt liv på olika sätt. Att gå långpromenader i stan är inte att tänka på och ut till skogen har jag inte kommit. MEN aktivering däremot har jag lyckats med… idag fick de spela aktiveringsspel och äta tjurmuskel👍🏻

Imorgon blir det nyårshoppet för Drömma och mig och efter det lite godissök på eftermiddagen och märgben på kvällen och så en åktur på E4:an runt midnatt. Så mkt kan jag säga att man ser iaf många fyrverkerier, men slipper höra oljudet! Det har blivit tradition hos oss och det är minst 6:e åter vi åker på roadtrip🙃🚘🎉

2 thoughts on “Man gör vad man kan

  1. toktassarna

    Jag kör åxå roadtrip vid tolvslaget, vi brukar åka hem från stugan lagom så vi ser fyrverkerierna över stan men inte hör dem så tydligt.

    Svara

Kommentera

