Hatt-/maskeradagility 

Idag har vi varit både funktionär och tävlande på en inofficiell agilitytävling. Det var en tävling med en extra twist.. nämligen utklädnad!

Drömma å jag var Ronny å Ragge, missade tyvärr att ta kort på oss… men det fanns massa andra fina kostymer!

Drömma å jag diskade oss, mest för att jag inte jobbade som jag skulle… men vi fick till några fina sekvenser. 😃 När tävlingen var avslutad så provade jag att köra hoppbanan igen. Då gick det minsann skiiitbra å vi löste den fint och jag lärde mig vissa saker som jag inte vetat om tidigare. Drömma är en signalkänslig hund och om jag gör ett bytet utan att tänka igenom det, så blir det inte bra. Ett bakombyte framför en tunnel säger helt klart sväng även om jag hinner upp jämsides och det står ett hinder framför nosen! Men nu vet jag👍🏻

2 thoughts on “Hatt-/maskeradagility 

Kommentera

