Vad händer näst?

Idag har det varit händelserikt!😳 

På väg till jobbet kunde jag blivit påkörd, men tack gode Gud att det var mörkt när jag cyklade så jag hann se ljuskäglorna bakom en parkerad bil. Jag tvärnitade precis när trottoaren tagit slut och en stressad förare i BMW svischade förbi utan att ens titta åt mitt håll. 

Cyklade sen vidare mot jobbet och höll på att köra över en råtta🐀😱

Väl på jobbet gick det ganska lugnt. Jag fick veta lite spännande/roliga saker som kommer hända tidigare än beräknat. Jag åkte vidare mot nästa kund och där började det bra, men sen blev det värre… Jag har bl a hand om diskningen och just idag (man kan tro att det var fredag den 13:e) så släppte handtaget till fördisken och halva jag fick mig en rejäl dusch… brrr, det var lite kallt ett tag, men det torkade så småningom. Ingen extra tisha hade jag heller…

Ibland undrar man varför man gick till jobbet överhuvudtaget 🙄

Kommentera

