Svart eller vitt?

Helt plötsligt får man ett nytt uppslag och man fastnar för en helt annan linje. På vårt spontana rekningsbesök på Ikea diskuterade vi kranar, jag såg en vit som jag tyckte var lite frän… Jag har tidigare sneglat lite på vit diskho, men valt bort den av städskäl… snubblade imorse in på ett insta konto med helvitt kök, både häll, diskho och kran inklusive bänk var vitt. Jäkligt snyggt må jag säga! 

Den vita bänken och den vita hällen har vi redan varit inne på… men nu blev jag lite kär i den vita diskhon med den vita kranen. Satt och slösurfade runt och hittade även svarta detaljer. Det var ju väldigt fint! 

Vad tycker du? Svart eller vitt? Färgen på diskho/kran kommer nog avgöra färgen på spishäll.

Resten av köket är valnöt och vit. (Om jag inte ändrar mig😉)

7 thoughts on “Svart eller vitt?

  1. mammamialiv

    Ja det där med att välja rätt och färg det är riktigt huvudbry 😉 Gjorde vårat för 2 år sedan och älskar mitt kök ❤ Ja jag med är nog mer vit än svart men har sett massa fint i båda när jag är ute och städar hos mina kunder. Lycka till med ditt val// Maria

    Svara
    1. LindasHundliv Inläggets författare

      Tack för kommentaren Maria😊. Du å jag verkar ha samma yrke… Vi har bestämt oss för vitt och lite arbetsskadad som man är borde det funka alla tiders😉

      Svara

Kommentera

