Planer i kras 

Med planer på hundaktivitet efter jobbet cyklade jag hem i lagom fart, glad i hågen och såg fram emot eftermiddagens hundträning. Efter en kissesväng med hundarna skulle jag byta kläder och äta nåt mellis innan vi begav oss iväg.

Men så blev jag så trött och fick världens huvudvärk. Lade mig i soffan och lyssnade på ljudbok, det blev lite bättre efter att ha slumrat lite, men jag behövde mer vila så efter lite kaffe blev det sängen en stund. Skönt att maken redan lagat dagens middag, kalops, så det är bara potatis att koka. 

Huvudet känns bättre, så det blir kanske lite hundträning ikväll iaf!

Kommentera

