Pollensäsongen har startat

Så var det dags att börja knappra tabletter å droppa ögondroppar OCH vila, för jag brukar bli sjukt trött under första delen av pollensäsongen. Om det beror på pollen eller vårdepp eller kanske båda, vet jag inte. 

Igår var hundarna och jag på promenad i Ekbackarna, men det skulle lika gärna kunna heta Hasselbackarna, för herregud så mkt hassel det var och OJ vad den var på gång!

På kvällen kände jag mig hängig och hade världens kli i ögonen. Jag älskar verkligen våren och allt som spirar, men hu va det kostar på att njuta, men det är det nog värt tänker jag så idag åkte jag dit igen🤧😉

4 thoughts on “Pollensäsongen har startat

  1. Agneta

    Vad äter du för tabletter, är det vanlig antihistamin som man kan köpa receptfritt? Hörde någon säga att det skulle finnas en sort som man inte blir trött av.

    Svara

Kommentera

