Två i en är inget för mig

Jag hade två mål med dagens agilitytävling, ha roligt och träna kontaktfält på tävling. DET gjorde vi, men så mycket mer lyckades vi inte med.

I första loppet hade jag en övertaggad Drömma= dunderfiasko, i andra och tredje loppet skärpte vi till oss och gjorde några fina sekvenser, men i sista loppet konstaterade jag att iaf mitt huvud tagit slut redan på banvandringen.

Att träna hårt i veckan, tävla HtM på fredag och sen tävla agility på söndag, nä det är kanske inte min grej…🙈 eller så var det helt enkelt så att jag fått min ranson av rosetter för den här veckan… Eller så var det genrepet inför nästa veckas tävling?! 😂 Genrep ska ju gå dåligt säga det ju!

Nåväl, en trevlig dag med vänner fick vi iaf, många rosetter till träningskompisarna blev det, även om inte vi drog vårt strå till stacken den här gången…

Kommentera

