Lyx med en semesterdag

Idag förlängde jag helgen lite. Jag hade tagit en semesterdag för att skjutsa dottern till Linköping för en operation i munnen, men operationen blev flyttad… Jag passade på att utnyttja min beviljade semester. Någon sovmorgon blev det dock inte eftersom jag vaknade redan kl 05… sen hörde jag tydligt att grannen var trött idag eftersom hennes alarm ljöd 4 ggr strax efter fem, men då var jag ju redan vaken… Jag upplever inte alls lägenheten som lyhörd, men jag har blivit känsligare med åren och på natten när allt är tyst hörs ljud och steg i trappuppgången väl har jag märkt.

Ett halvplanerat möte blev flyttat till imorgon så det blev en lugn förmiddag. Jag har klurat lite på ett freestyleprogram och efter lunch ska jag till Linköping och träna och känna på programmet. HtM-programmet får vara som det är och jag kommer bara träna som vanligt på det för att öka säkerheten i positioner och övergångar.

One thought on “Lyx med en semesterdag

  1. Agneta

    Skönt med en extra ledig dag! Jag blir mera ljudkänslig om jag är stressad eller har mycket omkring mig. Då blir jag lättväckt, har svårt att somna och somna om…

    Svara

Kommentera

