Freestyleträning

I början av veckan hade jag en semesterdag. Jag passade på att åka till Linköping och träna med en ”gammal” träningskompis från freestylekursen. Vi hjälptes åt med idéer och försökte bygga varsitt program. Jag har valt att göra ett program till ”Älgarna Demonstrerar” ibland undrar jag varför jag inte kan välja lite mer normala låtar… Men det här blir nog bra med lite träning. Det blir rätt intensivt med träning eftersom jag blev taggad och anmälde mig till FS tävling 22/4, huvva! Galning! Tricken blir ganska enkla och få, Drömma har inte alls samma repertoar som Inez… Bara det där med att få henne hoppa genom mina armar eller springa runt en pinna som jag håller i verkar supersvårt ibland. Nu fick jag en idé… Kanske ska jag vända på skylten för att göra allt tydligare?! Värt att prova.

One thought on “Freestyleträning

Kommentera

